Sista

torsdag, januari 22

Första. Sista.

5 kommentarer:

Anonym sa...

inte för att jag vill att du ska sluta, men när du någon gång gör det så blir det kanske inte svårt att koppla slutet till början =)

mistelly - vad är det?

Ordluffare sa...

Öhum... nu hänger jag inte riktigt med. Mistelly, har jag skrivit nåt om det?

åsa sa...

haha, nej.. om jag säger som så, jag skulle kunna skriva "yested" nu...
jag fascineras ständigt över de "slumpmässiga ord" som datorn plockar ihop som ordverifiering när jag ska göra inlägg i bloggar..
ibland är de bättre än annars

Ordluffare sa...

vandfu, yested, mistelly... det är nästanord. Får en att reagera i alla fall. Åsa, jag var in och såg Lynch läsa vädret. Riktigt kul grej!

åsa sa...

Lynch och hans väder ja, det är en historia för sig - cool gubbe är han. lutar åt att börja med TwinPeakstorsdagskvällar i höst igen, inspirerande värld.

jaben- vad är det? haha